Egész pontosan 809 lóerős ez az új E-osztályos Mercedes
Szupersportkocsikat megszégyenítő teljesítményt kapott a stuttgarti gyártó méretes szedánja.
Szupersportkocsikat megszégyenítő teljesítményt kapott a stuttgarti gyártó méretes szedánja.
Porsche 928-asért eddig még sosem fizettek akkora összeget, mint most.
Ezúttal nincs semmilyen elektronikus sebességkorlátozás, így az Autobahnon bőven 300 fölé gyorsíthatunk.
Ennek az X5-ösnek lényegében meg sem kottyan, ha egy kisebbfajta hadsereg támad rá.
A Manhart szakemberei találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt a BMW kupéterepjárójának motorjában.
Az újdonság alig 2,6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A közutakon nem sok igazi ellenfele akad ennek a bivalyerős biturbó V8-as motorral szerelt hatósági járműnek.
Még szoknunk kell, hogy a kocsi hátulján egy méretes elektromos csatlakozóaljzat található a GT 63 S típusjelzés alatt.
Az újdonság csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Az akár családi autóként is használható újdonság nem egész 3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra.
A következő M5-ös sportszedán hajtásláncában várhatóan már villanymotor is lesz.
Itt a megoldás azok számára, akik az S-Klasse esetében nem elégednek meg 6 hengeres motorral.
A német roadster még a Black Series kupénál is erősebb és gyorsabb lett.
Nem tudni, hogy a 70 millió forintnál többe kerülő olasz sportkocsi karosszériáját mennyire viselte meg a művelet.
Ezzel a több mint 4 évtizedes múltra visszatekintő sportkocsival eddig kevesebb, mint 50 ezer kilométert tettek meg.
340-nél gyorsabban is tudna hasítani az újdonság, azonban a gumik ezt a tempót már nem igazán viselnék el.
Megérkezett a Brabham Automotive legújabb fejlesztése, amely a GT2-es szabályok miatt lett gyengébb az elődjénél.
A 400 km/h feletti végsebességű McLaren Speedtail Albert megjelenését a típus egyik korai prototípusának külseje inspirálta.
A Manhart újdonságának csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A jelek szerint a Cayenne-t követően a Panamerából is érkezik a Turbo GT kivitel.